tiistai 29. syyskuuta 2015

Joulukampanija IV osa (Analytics)

1. Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti?
 Istunnot ovat olleet huipussaan 1. syyskuuta. Istuntoja on yhteensä ollut 76, käyttäjiä 41, sivun katseluita 471, sivuja/istuntoja 6,20, istunnon keskimääräinen kesto on ollut 00:07:04, välitön poistuminen prosenteissa on 42,11% ja uusia istuntoja 47,37%.

2. Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut?
Ensimmäisestä päivästä tähän päivään aktiivisten käyttäjien määrä on noussut 2 käyttäjästä 39 käyttäjään.

3. Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?
Voit tarkastella käyttäjäryhmien käyttäytymistä ja tehokkuutta yhteisten attribuuttien perusteella.  Kohortti on joukko käyttäjiä, joilla on yhteinen ominaisuus. Esimerkiksi kaikki käyttäjät, joilla on sama hankintapäivä, kuuluvat samaan kohorttiin. Kohorttianalyysiraportin avulla voit eritellä ja analysoida kohorttien käyttäytymistä.

4. Asiakkaitten Geo -> kieli / sijainti.
 68,42% kävijöistä on ollut suomalaisia, 10,53% englantilaisia, 3,95% ruotsalaisia.
Kävijöitä on eri maista
- Suomesta
- Englannista
- Alankomaista
- Venäjältä
- Japanista
- Argentiinasta
- Australiasta
- Marocosta

5. Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palavaa analyysi?
Palaavia käyttäjiä enemmän kuin uusia käyttäjiä. Uusilla käyttäjillä on suurempi prosentti välittömässä poistumisessa.






6. Käyttäytyminen ->  Käyntitiheys ja paluu
 Suurin osa on tehnyt yhden istunnon ja sen aikana monta sivun katselua.


7. Käyttäytyminen ->  Sitouttaminen

8. Teknologia -> Verkosto
Savon koulutuskuntayhtymä 65,79%
mochahost.com 6,58%
cjsc er-telecom company samara 3,95%
digital ocean inc. 3,95%
ipv4 address block not managed by the ripe ncc 2,63%
alibaba.com llc 1,32%
computek solutions group 1,32%
dna verkot 1,32%
japan nation-wide network of softbank bb corp 1,32%

9. Mobiili -> Yleiskatsaus
 Käyttäjät ovat selanneet sivujani eniten tietokoneella 93,42% ja puhelimella 6,58%

10. Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia
 

11. Tutki Käyttäjäliikennettä (suomi) mitä sivut ovat ensinkatsottuja ja mihin he sitten menevät.
 Ensinkatsottuja sivuja ovat olleet etusivu, syyskampanja, verkkokauppa on avattu-sivu, tuotteet ja muita sivuja. Sitten he ovat menneet toimitusehtoihin, tuotteihin, kassalle, palautuskyselyyn, tietoa yrityksestä ja muille sivuille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti