Markkinointisuunnitelma
Markkinoitava tuotteeni on silmälasit.
Markkinoinnin tavoitteeni on herättää asiakkaissa mielenkiintoa sekä halua ostaa tuotettani. Haluan saavuttaa markkinoinnilla näkyvyyttä ja lisätä myyntiä 15 uudella myynnillä kahden viikon aikana vuoden loppuun mennessä.
Asiakkaitani ovat silmälaseja tarvitsevat iäkkäät ihmiset, joilla on huono näkökyky.
Saavutan tavoitteeni tarjoamalla iäkkäille asiakkaille, joilla on huononäkö, heidän näköisensä silmälasit. Oma asenteeni on ystävällinen ja reipas. Palvelen asiakkaita henkilökohtaisesti ja välittävästi.
Asiakkaat etsivät heidän ulkonäköönsä sopivia laseja ja joita on miellyttävä pitää päässä. Silmälasit eivät saa olla epämukavat eikä aiheuttaa ''keinumisilmiötä.''
Silmälasit ovat nykyään modernisia, eivätkä tylsiä. Laseja löytyy monen eri mallisia ja värisiä.
Silmälasini ovat sen takia erikoisia ja erottuvat muista kilpailijoista, koska yhdet lasit parantavat sekä kaukonäköä että lähinäköä. Asiakkaan ei tarvitse ostaa monia eri laseja, vaan yhdet riittävät.
Eli nyt huononäköisten tarvitsee ostaa vain yhdet silmälasit ja ne auttavat näkökykyä paranemaan. Voin taata, että jokaiselle asiakkaalle löytyy mieluiset silmälasit, koska malleja on monenlaisia. Sankoihin saa kauniita koristavia kuvioita sekä värimaailma on todella laaja.
Tämä vaihtoehto on todella hyvä etenkin vanhemmille ihmisille, ettei heidän tarvitse vaihtaa silmälaseja eikä ostaa monia erilaisia. Sekä silmälasit ovat edulliset.
Tavoitan asiakkaani markkinoimalla tuotetta Facebookissa sekä muualla somessa. Asiakkaille on myös Näkö kuntoon - lehti. Haluan myös tavoittaa ikääntyneitä asiakkaita, joten käyn vanhainkodeissa esittelemässä tuotettani ja asiakkaat saavat itse kokeilla eri vaihtoehtoja.
Tuotteeni asemoituu markkinoille hyvin, koska asiakaspalvelu on ainutlaatuista. Haluan ottaa kaikenikäiset ihmiset huomioon ja tarjota heille parasta mahdollista apua näkökykyyn.
Toivon, että muut näkevät asiantuntevana ja nousevana yrityksenä.
Tuotteeni identiteetti on tarkka, kirkas ja moderni. Ensimmäisenä tuli mieleen tarkka, koska huononäköiset haluaisivat tarkan näkökyvyn ja nämä silmälasit auttavat siinä. Seuraavana kirkas, että ihmiset näkevät silmälasien avulla kaiken kirkkaasti ja selvästi. Modernia näihin silmälaseihin tuo värit ja muodot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti