maanantai 19. lokakuuta 2015

Markkinointiviestintää

Pakkaus




Valitsin tämän, koska se suojaa tietokonetta kätevästi sekä ulkoasu on hieno. Ulkoasulla ja olemuksella tekijä pyrkii siihen, että tietokone on suojassa sekä se on miellyttävän näköinen. Pakkausta voisi kehittää siten, että keksisi erinäköisiä suojia.


Valitsin tämän, koska pakkauksen ulkoasu on todella hieno. Itse ainakin pidän ulkoasua todella miellyttävänä. Ulkoasulla ja olemuksella tekijä pyrkii siihen, että tuote on näyttävän näköinen ja erottuu muista pulloista.


Graafinen ilme


Valitsin tämän sen takia, ettei se ole ihan tavallinen, tylsä, valkoinen kirjekuori, sekä kortit ovat kauniita. Ulkoasu on kokonaisuudessa onnistunut ja se miellyttää ainakin minua. Tekijä pyrkii siihen, ettei kirjekuori sekä kortit olisivat tylsiä vaan ihastuttavia. En osaa sanoa, miten sitä voisi vielä kehittää, koska nähtävästi eri kokojakin löytyy. Ehkä värejä voisi lisätä.



Valitsin tämän, koska se osui heti silmään, koska värit sopivat todella hyvin kahviteemaan. Tämä varmasti miellyttää kaikkia kahvin ystäviä. Tekijä pyrkii mainostamaan kahvia enemmän, koska tuotteissa lukee I lova coffee. Tätä voisi ehkä kehittää siten, että lisää tuotteita.

Ulkomainonta


Valitsin kuvan, koska mielestäni se on hauska. Sekä se muistuttaa, että talvisin, kun on kylmä ja pakkasta, kannattaa käyttää pipoa tai muuta korvia suojaavaa. Luulen, että myös tekijä on pyrkinyt siihen. Mielestäni tuote on nuin hyvä, eikä tarvitse kehittää.


Valitsin tämän, koska siinä mainostetaan McDonaldsia, että se on myös öisin auki. Mainos on mielestäni vähän huono, koska kaikki eivät välttämättä tajua mitä siinä tarkoitetaan. Tekijä pyrkii mainostamaan McDonaldsia. Mainosta voisi kehittää vähän selvemmäksi, että mäkkärin logon tajuaisi paremmin.

Mainos


Valitsin tämän, koska mielestäni tämä on hyvä ovela, koska pullo on tehty mustaherukoista. Siinä mainostetaan mustaherukan makuista Fantaa. Tekijä pyrkii mainostamaan Fantaa hyvin ulkoasun avulla. Tätä voisi kehittää siten, että Fantan eri makuvaihtoehdoista tekisi myös näyttäviä.


Valitsin tämän mainoksen siksi, että tässä mainostetaan ilmaista wi-fiä McDonaldsissa. Mielestäni tämä on hyvä idea, koska ihmiset käyttävät niin paljon internettiä, mutta toisaalta, miksi nykyään pitää ruokapaikoissakin olla wi-fi. Itse yleensä menen syömään, enkä somettamaan. Tekijä pyrkii ulkoasulla siihen, että ihmiset huomaavat wi-fi yhteyden.
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti