torstai 20. elokuuta 2015

Kävijämääräseuranta

Google Analytics ja Snoobi

Google Analytics on ilmainen kävijäseurantaohjelma, jolla saa tietoa verkkokaupan kävijämääristä, liikenteen lähteestä ja sijoittumisesta hakukoneiden tulossivuilla.
Hyötyjä ovat esimerkiksi: sillä voi tarkastella  AdWords-klikkauksiin liittyviä Google Analytics -konversioita ja -tietoja ja näkee Google Analyticsin konversiotiedot AdWordsissa.

Snoobi on web-analytiikkatyökalu digitaalisen liiketoiminnan mittaamiseen ja ohjaamiseen. Sen avulla voi kasvattaa verkkopalveluiden tuottoa ja tarjota parempia asiakaskokemuksia.
Hyötyjä ovat esimerkiksi: markkinoinnin testaaminen ja mittaaminen, sisältömarkkinoinnin kehittäminen, konversio-optimointi ja verkkosivujen kehittäminen.

Valitsisin Google Analyticsin, koska se vaikuttaa hyvältä kävijäseurantaohjelmalta ja olisi kiva nähdä kuinka paljon ihmisiä käy verkkokaupassa. Ja se on ilmainen.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti